ÉRTÉKESÍTÉSI TUDATOSSÁG NÖVELÉSE TRÉNING

ÉRTÉKESÍTÉSI TUDATOSSÁG NÖVELÉSE TRÉNING

Javasolt felépítés 4-5 alkalom:

  1. El Camino Santiago előadás – párhuzamok, tanulságok
  2. Első tréningnap
  3. Második tréningnap
  4. Utánkövető nap/napok

A tréning tematika  összeállításánál egyedi és  különleges  szempontok  vezettek aminek alapvetően két oka van.

  • Tapasztalataim szerint kiemelten fontos az értékesítési hálózat módszertani tudásának folyamatos fejlesztése illetve szinten tartása. Emiatt a régebbi  kollégák számára nehéz újabb  érdekes eladástechnikai elemeket, módszereket átadni. Ezért teljesen más megközelítéseket használok, melyek tapasztalataim szerint hatékonyan kerülnek befogadásra. „Úgy beszéljünk a munkáról, hogy nem a munkáról beszélünk.”
  • Régóta foglalkozom önismerettel és a kommunikáció pszichológiai hatásaival különösen a tudatalattira gyakorolt területén. Ebben még nagyon sok lehetőség van. Különösen érdekes a poláris világ megnyilvánulása az értékesítési  ( és vezetői ) kommunikációban megjelenő racionális és érzelmi aspektusok vonatkozásában.

Az értékesítési modell egyedi és újszerű megközelítése: CÉL: személyes kapcsolatok építése ESZKÖZ: hatékony kommunikáció TERÜLET: érzések és tudatalatti

            A megnövelt értékesítési tudatosság és hatékony ügyfélközpontú kommunikáció alapjaira már építhető a továbbiakban bármilyen egyéb értékesítési és eladástechnikai elem!

Témáim:

  1. Motivációs, figyelemfelkeltő, lelkesítő előadás: El Camino Santiago zarándokút élménybeszámoló

Könnyed, laza hangvételű előadás, melynek csak a végén, összegzéskor derül ki, hogy végig az értékesítési munkáról beszéltem. Különösen a célok kitűzése, a tervezés, a megvalósítás, a rendszeres napi tevékenység, a cél napi szintű transzformációja, problémák, nehézségek leküzdése, a cél elérése, újabb célok kitűzése területén.

Időtartam kb. 2- 2,5 óra

2. ÉRTÉKESÍTÉSI TUDATOSSÁG NÖVELÉSE tréning ( 2 nap ) :

Melyben az önismeret, a logika és érzelmek helye és szerepe az értékesítési beszélgetésben, a kommunikáció, a magyar nyelv szépségei, az ügyfélben lévő tudatalatti félelmek, az értékesítési folyamat egyszerű matematikai összefüggései, a személyes egyéni hatékonyság és az elköteleződés elemek kerülnek részletes és teljesen újszerű megvilágításba.

CÉL: az üzletkötői tudatosság növelése részletesen megismerve a kommunikáció és az érzelmek tudatalattira gyakorolt hatását. Természetesen elősegítve a társasági célok megvalósulását – úgymint hatékonyság-, és teljesítmény növekedés.

Jegyzet a tréning tematika követéséhez: 4.000.- Ft / db önköltségi áron.

Első tréningnap:

Önismereti előadás: A poláris, duális világunk érdekességei. Jobb és bal agyfélteke szerepe, funkciói. A tudatalatti programok a kollektív tudattalanból. Az érzelmek és a logika helye és szerepe az eladási beszélgetésben. A jelentős hatékonyságnövelési potenciál megértése. Közös munka: tanulságok feldolgozása. Érzelmi intelligencia.

Ismétlés: az ügyfélhaszon fogalma, fontossága, a haszonérvelés mint alapvető eszköz.

Hogyan és miért törekedjünk több érzelmi üzenetet eljuttatni az ügyfélhez? – csoportmunka: érzelmi töltetű eladási mondatok gyűjtése közösen

Felismerés: Elméletileg az értékesítési volumen MEGDUPLÁZÁSANAK a lehetőségét hordozza !

Időtartam:  kb. 5  óra

Második tréningnap:

Az értékesítési munka matematikai alapjai – megközelítés a matematika oldaláról: gyakoriságok, szórás, megoszlás. Az eredményesség alapjai.  Elkötelezettség.

A személyes egyéni hatékonyság.  Ügyfélszegmentálás. Hatékonyság növelése.

Ráerősítés: tevékenység és hatékonyság mérő eszközök napi szintű használata

Összefüggések a tevékenység és az eredményesség között. 

A számok világában: pénzügyi környezet, bank, biztosító. 

Munkánk alapja a kommunikáció. A magyar nyelv rendkívüli szépsége. Részletes felismerések.  

Az ügyfél eredendő tudatalatti félelmei, hogyan kezeljük?

Kommunikációs akadályok.

Ráerősítés: életbiztosítási kalkulátor használata

Megoldások, értékesítési ötletek, gyakorlati útmutatás.

Összefoglalás: egyéni üzleti célok kitűzése a tanultak alapján

Majd összegzés, tanulságok, visszajelzések közösen

Időtartam: kb. 5 óra

  •  Tréning utánkövető nap

A tréningen tanultak illesztése a mindennapi munkába, ráerősítések, az összefüggések újbóli értelmezése, gyakorlás, szituációk teremtése, tudatosítások.

A tréning tematikailag összefüggő, de moduláris felépítésű, elemenként rövidebb 1-2 órás blokkonként is értelmezhető!

A teljesen egyedi és újszerű megközelítésű és tartalmú szemléletre és a megnövekedett értékesítési tudatosságra alapozva ezek ismeretében a további lehetőségek:

+ Hatékony, ÜGYFÉLKÖZPONTÚ telefonálás, időpont egyeztetés, kapcsolatfelvétel

+ Hatékony, ÜGYFÉLKÖZPONTÚ értékesítés: NYUGDÍJ megtakarítás céllal

+ igény szerint bármilyen aktuális értékesítési és eladástechnikai téma

A kalkulációt hatékony személyes, tantermi tréning körülmények közé terveztem.

A cég által biztosított iroda vagy oktatóterem helyszínnel, optimálisan 5 – 12 fő üzletkötői létszámmal. 

A tréning, vagy önállóan, külön értelmezett blokkonkénti előadások költsége közös egyeztetést igényel.

A tréning jelenleg biztosítási -, és banki értékesítési gyakorlatra készült, természetesen bármilyen értékesítési profilra, gyakorlatra, tevékenységre specializálható !

Várom szíves megkeresésüket bízva a további együttműködésben:

Karádi Tamás Eversmile Bt.

Telefonszám: +36 30 9596-308

e-mail cím: eversmile@freemail.hu

Bemutatkozás:

Nevem Karádi Tamás.  1996 óta vagyok az Eversmile Bt. ügyvezetője. Fő tevékenység a biztosítási tevékenység volt és a felnőtt oktatás. Jelenleg üzletviteli tanácsadással és felnőtt oktatással foglalkozom.

32 évet töltöttem a biztosítási szakmában az értékesítés területén. Sikeres üzletkötőként kezdtem, aztán vagyonbiztosítási üzletágvezető, majd kirendeltség vezető lettem az akkor piaci pozíciót tekintve második társaságnál. Elsajátítottam az üzleti kommunikáció, az ügyfél elégedettség, és probléma megoldó képesség magas szintű elemeit.

A piacvezető társaságnál 17 évet töltöttem. 4 évig fiókigazgatóként dolgoztam, biztosítói-, és bankfiók igazgatói feladatkörrel, majd a sikerek miatt a hálózatirányítási igazgatósághoz kerülve központi hálózatirányítási feladatokat láttam el fejlesztő értékesítés szervezőként. A vállalati szintű menedzsment elemeként az értékesítési hálózat irányításában, fejlesztésében volt szerencsém jelentős tapasztalatokat szerezni.

Munkám során végig a „hogyan lehetne jobban, eredményesebben, hatékonyabban?” kérdésekre kerestem a válaszokat.

Erősségeim az empátia, a gyors probléma felismerés és megoldás centrikusság, a másokra figyelés, a nyugalom és a derű.

Három fiú büszke édesapja vagyok.

Érdekelnek a keleti filozófiák. 20 éve foglalkozom gyógyító életenergia közvetítéssel tradicionális reiki mesterként, azóta jógázom is. 2004 óta tartok jobb agyféltekés rajz- és festés tanfolyamokat és ezoterikus, spirituális témájú előadásokat és tanfolyamokat.


A fentieken kívül jártas vagyok az önismeret, a célok kitűzése és teljesítése, a céltudatosság és a kitartás területein is. Ezeket a gyakorlatban is sikerült többször megtapasztalnom, de igazán elmélyíteni zarándokútjaimon sikerült, három alkalommal jártam végig az El Camino Santiago Frances 800 km-es és egy alkalommal az El Camino Portuguese 400 km-es útját – gyalog.